O mnie Współpraca Kontakt

sobota, 31 sierpnia 2013

Recenzja - Pachnący zmywacz do paznokci w płatkach

Witajcie:)

Po tygodniowej przerwie w dodawaniu postów wracam do Was z recenzją pachnącego zmywacza w płatkach. Uwielbiam nowości kosmetyczne więc bez wahania skusiłam się na zakup tego produktu. Wiele firm oferuje podobne zmywacze, jednak swój nabyłam w Biedronce w cenie 3,99zł.


Pachnący zmywacz do paznokci w płatkach

pachnący zmywacz
Pierwszym wrażeniem po otwarciu zmywacza był niezwykle piękny zapach. Jednak już po wyjęciu pierwszego płatka, byłam nieco rozczarowana. Okazał się  bardzo cienki i strasznie tłusty. Ku mojemu zaskoczeniu poradził sobie z ciemnym lakierem, ale na zmycie potrzebowałam aż trzech płatków.
Zmywacz nie zawiera acetonu co jest niewątpliwie jego ogromnym plusem. Nie wysuszył skórek i nawet po umyciu rąk były one nawilżone. Niestety moje paznokcie po zmyciu były pokryte okropną tłustą warstwą.

Poręczne opakowanie, idealnie nadaje się na wyjazdy czy do torebki w razie odpryśnięcia lakieru, jednak do regularnego stosowania raczej go nie polecam. Podsumowując tłusta warstwa zostająca na paznokciach, niska wydajność sprawia, że zdecydowanie pozostanę wierna mojemu tradycyjnemu zmywaczowi z firmy Be Beauty z olejkiem kokosowym i gliceryną, który również kupuje w Biedronce. Czy Wy stosowałyście już taki zmywacz w płatkach? Jesteście z niego zadowolone? Dajcie znać... 


Trzymajcie się  ciepło:)

8 komentarzy:

  1. Miałam ten zmywacz i u mnie tak jak u Ciebie, średnie wrażenie. Też go już nie kupię. :) Pozdrawiam!!!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze tego nie stosowałam, ale chyba skuszę się, by wypróbować ;P
    pozdrawiam
    http://justbelieveandlive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyznać, że widzę coś takiego po raz pierwszy, ale wydaje mi się, że po wykorzystywaniu 3 płatków na jednorazowe zmycie lakieru jest to nieco niewydajny kosmetyk i chyba jednak zostanę przy tradycyjnym zmywaczu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to bardzo niewydajny produkt. Jednak tradycyjny zmywacz jest dużo lepszy :)

      Usuń
  4. własnie dzisiaj kupiłam ten zmywacz:))

    OdpowiedzUsuń
  5. własnie dzisiaj kupiłam ten zmywacz:))

    OdpowiedzUsuń
  6. własnie dzisiaj kupiłam ten zmywacz:))

    OdpowiedzUsuń