O mnie Współpraca Kontakt

sobota, 24 sierpnia 2013

Czas na relaks z książką:)

Witajcie:)


Jak Wam mija sobota? Po całym dniu spędzonym na domowych porządkach przyszedł czas na upragniony relaks :)  Dzisiaj będzie to wieczór z pyszną kawą i książką. Ostatnio kupiłam książkę Michele Fitoussi "Helena Rubinstein Kobieta Która Wymyśliła Piękno". Bardzo lubię czytać biografię znanych kobiet, czasami nawet nie jesteśmy świadomi kim były i jakie życie wiodły, zanim zostały sławne. Jeżeli chcecie przeczytać coś więcej o książce zostawiam Wam linka do sklepu internetowego (link). Dajcie znać jakie Wy macie sposoby na relaks? 


książka Helena Rubinstein

książka Helena Rubinstein

Trzymajcie się :)

13 komentarzy:

  1. no no sympatycznie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny kubeczek! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia ! :-)
    Od jakiego czasu planuje kupić tą książkę - słyszałam, że to wspaniała i wciągająca biografia od której nie można się oderwać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia i cudowny kubeczek! :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie http://justbelieveandlive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. mój sposób na relaks to podobnie jak Ty, kawa, dobra ksiązka i muzyka w tle ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój sposób na relax jest identyczny jak Twój :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobnie jak ty uwielbiam relaksować się przy dobrej książce. Ciekawy blog, dodaje do obserwowanych i z niecierpliwością czekam na nowy post ;)
    Refleksyjnaa z http://refleksyjnaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ja również ją czytałam... świetna książka.... Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wczoraj skończyłam czytać biografię Violetty Villas - naprawdę ta książka wzbudziła we mnie ogromne emocje, cały dzień ją czytałam bez tchu. Polecam. A tej o Rubinstein jeszcze nie czytałam ale chętnie po nią sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już mam na liście kolejną biografię do kupienia:) Dziękuję za polecenie:)

      Usuń
  10. Uwielbiam dobrą książkę i pyszną kawę :)

    OdpowiedzUsuń