O mnie Współpraca Kontakt

poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Nowości czyli kosmetyki The Secret Soap Store!

Witajcie :) 

Dzisiaj chciałam przedstawić Wam nowości kosmetyczne jakie dostałam od  mojej kochanej siostry a mianowicie 3 produkty firmy The Secret Soap Store. Już od dawna planowałam zakup w ich sklepie internetowy (link do sklepu). Zainteresowały mnie przede wszystkim bardzo dobre składy kosmetyków, jak zapewnia producent firma wykorzystuje do produkcji przede wszystkim oleje z roślin, ekstrakty kwiatowe, ziołowe i owocowe a kosmetyki są w 100% naturalne. 


recenzja the secret soap store


Piękne przyjazne dla środowiska opakowania, przystępne ceny i niewiarygodnie piękne zapachy kosmetyków sprawiają, że już nie mogę się doczekać ich testowania. Warto również  wspomnieć, że firma The Secret Soap Store istnieje na rynku już od wielu lat,  posiada wymagane Eco-Certyfikaty a ich kosmetyki nie są testowane na zwierzętach. 

Stałam się szczęśliwą posiadaczką 3 kultowych produktów firmy :



  • Maseczki do twarzy z borowiną i masłem Shea
  • Bio-Mydła Borowinowego
  • oraz Kremu pod prysznic z solanką i borowiną


Jak tylko otworzyłam prezent od siostry zapach kosmetyków zrobił na mnie niesamowite wrażenie.  Już dzisiaj zaczynam testowanie! Czekajcie na recenzję kosmetyków, która na pewno pojawi się na blogu.
A czy Wy stosowałyście już kosmetyki tej firmy? Koniecznie dajcie znać jak się u Was sprawdziły. 


Trzymajcie się:)




3 komentarze:

  1. Już wiele słyszałam o kosmetykach z tej firmy i sama chętnie je przetestuje! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wiele dobrego słyszałam o nich i już nie mogę doczekać się testowania. Pozdrawiam Serdecznie!

      Usuń
  2. Pierwszy raz słyszę o tej firmie więc czekam na recenzję jak sprawdziły się te kosmetyki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń