O mnie Współpraca Kontakt

czwartek, 15 sierpnia 2013

Recenzja- Joanna Serum wygładzająco- regenerujące do końcówek

Witajcie:)
Dzisiaj mój pierwszy post i recenzja kosmetyku który swoim działaniem podbił moje serce. Jest to serum wygładzająco- regenerujące do włosów suchych i zniszczonych z Joanny.Skuszona niezwykle niską ceną produktu (ok 6 zł) postanowiłam  go wypróbować.



 Zwykle z takimi produktami na efekt musimy poczekać, jednak w przypadku tego serum efekty były zauważalne już po pierwszym użyciu. Ja stosuję serum wyłącznie na końcówki, na wilgotne włosy. Zużyłam już jedno opakowanie i oto efekty jakie zauważyłam:

- gładkie i zdrowe końcówki
- zamknięta łuska włosa
- brak problemu z rozczesaniem końcówek
- piękny zapach który niezwykle długo się utrzymuje
- nie obciąża włosów


Jedyną wadą jaką posiada ten produkt to mała wydajność. Jednak przy tak niskiej cenie i rewelacyjnym działaniu jestem mu w stanie to wybaczyć.

Zachęcona cudownym działaniem tego kosmetyku zakupiłam z tej serii jeszcze Kompres nawilżająco-regenerujący.

 Dam znać jak się sprawdza.

Buziaki!

3 komentarze:

  1. Właśnie zastanawiam się nad zakupem tego serum do końcówek. Chyba skuszę się na nie przy kolejnych zakupach ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam to serum i tak jak Ty, serdecznie polecam,
    pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń