O mnie Współpraca Kontakt

środa, 21 sierpnia 2013

Wakacyjny Mango Smoothie

Witajcie!

Lubicie domowe soki i koktajle? Ja od roku miksuję po prostu wszystkie owoce i warzywa, które znajdą się pod moją ręką. Dzisiaj padła kolej na Mango Smoothie. Niezwykle pożywny, kremowy i po prostu pyszny! 

Mango Smoothie



Czego potrzebujemy:
1 duże mango
6 łyżek jogurtu naturalnego
1/2 łyżeczki cukru


Obieramy mango i kroimy w mniejsze kawałki. Następnie dodajemy jogurt, cukier, wszystko miksujemy i gotowe! 

Serdecznie Polecam! 



8 komentarzy:

  1. Uwielbiam soki i koktajle! Teraz gdy w ogródku rosną maliny, koktajl malinowy piję prawie codziennie. W zimie króluje koktajl bananowy. Przygotowanie jest bardzo proste a smakują przepysznie! I do tego są zdrowe :)
    Pozdrawiam Kasia;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moimi faworytami wśród owoców do koktajli są truskawki i jagody, aczkolwiek ostatnio jestem zakochana również w koktajlach ze śliwek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie truskawki żądzą:) ze śliwek nie próbowałam ale w takim razie zrobię jeszcze dzisiaj :) pozdrawiam!

      Usuń
    2. Truskawki najlepsze! ze śliwek nie próbowałam, ale gdy będę mieć to pewnie spróbuję;) Ja polecam również z malin, ale mają one małe pestki więc jeśli komuś bardzo przeszkadzają to trzeba przecedzić przez sitko ;)

      Usuń
    3. Dziewczyny dostałam dzisiaj cały pojemniczek jeżyn od znajomej. Macie jakieś pomysły z czym je połączyć żeby wyszedł pyszny koktajl? :)

      Usuń
  3. nieźle wygląda ten z mango ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam. Zawsze miksowałam z mlekiem, ale z jogurtem też czas najwyższy spróbować :)

    OdpowiedzUsuń