O mnie Współpraca Kontakt

poniedziałek, 9 września 2013

Wygodne mokasyny- Mój Jesienny Must Have

Witajcie:)

Dzisiaj chciałam przedstawić Wam mój jesienny niezbędnik jakim są wygodne, skórzane mokasyny zakupione w Mohito. Rok temu w tym sklepie kupiłam bardzo podobny model butów, tylko w kolorze czarnym i są to moje ulubione mokasyny z którymi się nie rozstaję :) Solidnie wykonane, niezwykle miękka skóra, ładny wygląd to wszystko sprawia, że noszenie ich to sama przyjemność.

W tym roku skusiłam się na kolor brązowy z klasycznym złotym łańcuszkiem. Cena butów to 159,99zł. Nie należą do najtańszych, ale moim zdaniem zdecydowanie są warte swojej ceny. Nadają się do każdej stylizacji, zarówno do spodni jak i spódnic. Występują też w kolorze czarnym. Śledźcie facebooka Mohito, gdzie bardzo często pojawiają się kupony rabatowe -20% lub -30%. 




Pozdrowienia:) 

10 komentarzy: