O mnie Współpraca Kontakt

czwartek, 5 września 2013

Balea i Alverde

Witajcie:)

Dzisiaj chciałam przedstawić Wam paczkę jaką dostałam od brata z Niemiec. Znalazły się w niej 3 produkty firmy Balea oraz jeden Alverde. Od jakiegoś czasu jest bardzo głośno na blogach oraz YT o tych firmach. Podobno za niezwykle niską cenę, bowiem szampon kosztuje ok 0.65Euro dostajemy bardzo dobre produkty. W mojej paczce znalazł się jeden szampon, dwie odżywki, jedna ze spłukiwaniem, a druga bez oraz kamuflaż. Jestem pewna, że na moim blogu znajdzie się recenzja tych produktów.  Czy Wy stosowałyście już kosmetyki tych firm? 







6 komentarzy:

  1. Nie próbowałam nigdy tych kosmetyków, ale mam ochotę. Może kiedyś pojadę do niemiec i sobie kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja testuję żel pod prysznic Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam taką samą odżywkę bez spłukiwania i jak dla mnie jest rewelacyjna. Szkoda, że te kosmetyki nie są dostępne w Polsce. Ale dziewczyny jak tylko będziecie w drogerii DM koniecznie kupujcie! ala

    OdpowiedzUsuń
  4. oj chcialabym je wyprobowac. niestety nie mam nikogo w niemczech...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem niezwykle ciekawa innych kosmetyków z tych marek, szampon jak i odżywki jak na razie sprawują się idealnie:) Zobaczymy jak będzie dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znałam tej firmy Balea, daj znać, czy produkty są dobre? Chetnie coś nowego wypróbuję.
    www.styllowy.pl

    OdpowiedzUsuń